maandag 23 mei 2016

Kindhelden

Ik was het al bijna weer vergeten, tot ik vanmiddag in een wachtkamer het bovenste blad uit de leesmap haal. Story.
Als je beroemd ben verschijnt je naam in Story.

Tijdens het bladeren snel ik een kop over een ik meen Zweedse vrouw, de liefde van Max Verstappen?
Tjonge.

Ik ben geen fan van die herrie mobielen maar vind het hartstikke leuk voor Max dat ie won.
Hij heeft het niet cadeau gekregen dus helemaal top voor die knul.
Ja, met 18 ben je in mijn ogen nog een knul.
Wat ik van hem op tv zag lijkt het me ook nog een sympathieke knul. Die bang is voor grote spinnen.

Ik hoop dat hij zijn nuchtere zelf kan blijven, want half Nederland aanbidt hem en volgens experts (lees sportmeneren) is racen toch wel de meest geile sport met het echte grote geld.
Het is dat ze hem nog niet heilig kunnen verklaren, maar anders zouden ze het doen.


Wat zou het zonde zijn als hij in een paar jaar tijd enorm vedette gedrag gaat vertonen.
Laat die knul genieten van wat voor tijd hij nog over heeft om knul te zijn. Desnoods een keer op een stoel gaan staan, roepend om zijn moeder, als er een grote spin loopt.
En gewoon saai genoeg leven zo dat Story hem vergeet.



1 opmerking:

  1. Helemaal mee eens! Max verdient het om nog een tijdje gelukkig te zijn en niet geleefd te worden..

    BeantwoordenVerwijderen