zaterdag 2 februari 2019

Kindvriendelijk

Geen idee waarom ze een verpakking kindvriendelijk noemen als het een huisvrouw tot wanhoop drijft.
Ik heb het over bleek. Dat gore schadelijke goedje, zeer bacterie onvriendelijk. En huisvrouwonvriendelijk.

Men neme een emmer, vult die met vieze keukendoekjes doe er wat bleek bij...en daar gaat het al mis. Drukken en draaien, dat zegt de dop. Ik kan drukken en draaien tot ik ons weeg, geen beweging in te krijgen.

Er zijn grenzen! De mijne mijn was na een halfuur met kramp in de handen bereikt. Dan maar grof geweld.
Ik haal een steakmes (steekt ook prima), uit een lade, zet de fles op de wc pot en ram er een gat er in.
Tot zover ging het nog goed.

Ik pak de emmer, zet die in de wasbak, pak de fles en die flikkert uit mijn handen. Grote straal bleek over het douchegordijn.
Snel de douche open en water over het gordijn. Inclusief een koude douche, wat een plezier.

Huishouden, zo niet mijn hobby. En die kindvriendelijke verpakkingen? Het geeft aandrang tot geweld. Vreselijk schadelijk goedje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten