woensdag 30 maart 2016

Krijg er koppijn van

Waarvan? Nou om te begrijpen waarom een klein land drie regeringen heeft en zoveel politiediensten en elkaar vooral niet inlichten en weer een Nederlandse minister die weer iets niet wist maar als ie het wel had geweten dan had het niks uitgemaakt. *reclame, gratis bellen en sms-en en behalve..misbruik*

Vraag ik me weer af, als ik een abonnement neem voor die prijs, wat valt er dan onder misbruik?
Hoe kan ik misbruik maken door een mij aangeschafte belbundel?

Dat is heus allemaal om koppijn van te krijgen.Dan maar eens met een grijns de opgespaarde kortingsbonnen tevoorschijn trekken.
Maar dat maakte het erger.

Ik kijk naar de city cheque van een lokale ijssalon, oeps heet tegenwoordig een gelateria.
Leuk systeem, ik heb en cheque, op de voorzijde 3 bonnen. Eentje voor een gratis cappuccino, ernaast een bon voor een ijsje van 2 scheppen voor de prijs van 1 en daarnaast een bon voor 25% korting op een bak ijs.

Ja, als je die bak ijs eet krijg je vanzelf koppijn, maar wat is er zo moeilijk aan?
Nou, de achterzijde van de bon. Die gaat over de 3 bonnen heen en willen ze weten wie ik ben.
verwarrend, dus moet ik de 3 bonnen tegelijk uitgeven voor de achterzijde? Kan er zo moe van worden, onduidelijke zaken.

Ik vrees dat de ijsboer dan een keer koppijn gaat krijgen van mij, als ik zin heb te debatteren over de onlogica.

1 opmerking:

  1. Dit is toch gewoon een onlogischland !!! Uit de zee tevoorschijn getoverd ...logisch toch...

    BeantwoordenVerwijderen