zondag 16 oktober 2016

Ontspullen

Wauw, ben ik even trendy bezig! Sinds vanavond weet ik dat er een degelijk begrip is voor het uitmesten van je woonkamer. Ik ben dus aan het ontspullen.
Er zijn zelfhulpboeken over, er zijn goeroes.
Persoonlijk denk ik dat je meer aan een rol vuilniszakken en een tilknechtje hebt, maar dat is vast zo 2015.

Net als volgens de vuilcontainer restafval zo 2014 is, maar ho effe, niet alles tegelijk.
Ik ben tenslotte zo 20e eeuw.

Ik zie een gat in de markt, ontspulgoeroe worden. Heb je vast geen diploma voor nodig.
Zowel, dan heb ik vast module 1 al afgerond. Module 1? Dat is van al het glaswerk waar je er nog maar één van hebt en het geen gilde glas uit de 17e eeuw is, gewoon hop, de glasbak in.
Alles waar je iemand blij mee kunt maken, hop, weggeven.

Module 2 is dan "moet ik eigenlijk met die oude meuk?" Alles met een schilfertje of deukje, weg ermee.

Tegen de tijd dat ik mijn handboek af is is de trend van ontspullen vast weer over.
Vast beginnen aan het zelfhulpboek "neo-minimalisme."

Oh nee, eerst zelf verder met opruimen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten