zondag 5 februari 2017

Beetje veel vreemd

Hoe noemt Rivella zichzelf? Vreemd of raar?
Wat het ook is, raar is het wel.

Ik kocht een tijdje geleden zo'n half liter flesje Rivella voor iemand die het voorheen dronk, nu niet meer dus nuttigde ik het zelf maar.
Vind ik het lekker? Nee.

Toch kon de me tekst op het flesje wel boeien. Een kusje van Doutzen, tja die maakt reclame voor het merk.
Echter bijzonder opmerkelijk de mededeling dat ik vanwege de aankoop van een statiegeldloos petflesje zorg voor 1 vierkante meter schoon strand.
Hopsakee, weer een gebroken klomp.

Ik heb geen idee hoeveel vierkante meter strand de  eilanden hebben. En de kreet eilanden vind ik dan ook bedenkelijk. Welke eilanden?
Voor het gemak ga ik er maar vanuit dat het de Nederlandse Waddeneilanden zijn.

Schoon strand is mooi, maar om dat via die plastic troep te willen regelen vind ik eerlijk gezegd behoorlijk krom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten