zaterdag 4 februari 2017

De wonderbaarlijke vermenigvuldiging

Het komt geregeld voor dat ik boodschappen ga doen en iets vergeet. Dan de volgende keer beter en bedenk ik "afwasmiddel, nu niet vergeten!"
Niks mis mee, zet de nieuwe fles in een kast en denk dan de week erna "afwasmiddel, niet vergeten!"
Uiteindelijk heb ik weer genoeg voor een jaar.

Maar ergens, zonder dat ik er erg in had is dat ook gebeurd met vaatdoekjes en wasknijpers.
Nooit kan ik wasknijpers vinden, maar met het leegtrekken van alle kasten kom ik complete kuddes tegen. En nog netjes in de verpakking.
Wasknijpers en microvezeldoekjes.

Dat laatste is ook al vreemd. Ik loop nooit naar een winkel met de gedachte "microvezeldoekjes, niet vergeten!"
Gelukkig komen die altijd van pas, zeker gezien mijn voornemen voor dit jaar. Beetje meer huisvrouw uithangen.
Zal ook wel moeten nu er donkere meubels komen. Zie je zo lekker het stof op liggen.

Wat een voornemen zeg, stoffen en poetsen.  Zo niet mijn hobby. Nou ja, zolang ik maar niet ineens elke week koekjes ga bakken, we moeten het tenslotte niet gaan overdrijven met huisnijverheid.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten