maandag 15 januari 2018

De B van....


Heel soms rolt er zomaar een onderwerp de brievenbus in.

Een tijdje geleden werd is als één van de gelukkigen uitgekozen om een leuk pakket postpapier en stickers te ontvangen.
Ja heus, het bestaat nog, postpapier. Nog steeds mateloos populair, ook onder de oudere jongeren.

Zo'n pakket ontvangen is spannend omdat ik geen idee had wat er in zou zitten.
Dat bleken dus hele mooie vellen met Venetiaanse taferelen, zeehonden, bloemen en...


Ik wist niet dat het bestond, Barbiebriefpapier.
Wel Hello Kitty, Friends Forever, Didl en noem de bekende en minder bekende figuurtjes maar op.

Aan gezien Barbie in tweevoud kwam komt het wel op.
Uit mijn rijkere tijd vond ik zelf nog vellen papier, die jaren ongebruikt en totaal vergeten in een lade lagen.
Dolfijnen, tijgers, zeeleven en katten.

Eigenlijk kan ik weer een jaar vooruit als ik alle brieven met de hand zou schrijven. Iets wat ik de ontvanger eigenlijk niet aan kan doen.
Het begint netjes, na 5 regels is het vrijwel spijkerschrift geworden.

Ik benijd veel handschriften, mensen die mooi en regelmatig iets op kunnen schrijven.
Ik zie het niet gebeuren.




Lang leve het toetsenbord!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten