maandag 17 augustus 2020

Dit kan niet, dit lukt niet, u bestaat niet

Dit blog zou ik ook op Twitter willen delen, maar dat kan niet. Na 11 jaar met een Twitter account ben ik zoekgeraakt, wat op zich geen wonder is, ik ben geregeld zoek.
Misschien, héél misschien was het goed gebleven als ik niet nog een nieuwe account  had aangemaakt?
Die heeft 2 dagen gewerkt, en ineens foetsie! Dan maar even een hulpvraag doen. U dient in te loggen met het mailadres *****@gmail.com dat zou aan mijn Twitter account zijn gekoppeld. Nee hoor.
Twitter houdt vol, Anjo houdt vol. Nog maar eens hellup gestuurd, nee dat mailadres bestaat niet. Grappig genoeg hebben ze een kleine week eerder mij een mail op dat adres gestuurd.

Digitaal gedonder, het achtervolgt me al weken. Een brakke wifi, niet bestaande codes zodat ik moet wachten op een brief met een code waar ik dan een code kan invoeren om een derde code te krijgen.
Is dat met de warmte al vermoeiend...gaat je bank de inlog mogelijkheden veranderen.
Lang leven de digipas! Toets de code in , dan uw persoonlijke code, dan het wachtwoord en gebruik de code op uw digipas. Oh en als u geld over wil boeken pakken we lekker een datum die al is geweest.

Dan vanmiddag maar eens de stoute schoenen aangetrokken. Een grote drogisterijketen had mij een mail gestuurd dat als ik mijn klantenkaart scan ik een gratis rol cadeaupapier krijg. Gratis, ik liep er toch langs, dus waarom niet? Na de eeuwige zoektocht en de Covid-omleiding eindelijk het papier gevonden.
Naar de zelfscan kassa, u begrijpt het al, chaos en wanorde. Ik leg de rol neer, die zichzelf doodleuk 2x scande.
Drommels, dus een artikel verwijderen, goh dat lukte. Maar het scannen van de kaart niet. Uiteindelijk moest ik 3x een gratis rol betalen. Assistentie gevraagd. De schade teruggebracht tot 2 rollen.
Uiteindelijk moest ik er dan 1 betalen, nee ik wilde er maar 1 en die is gratis. Gedoe bij de kassa. Ja maar u heeft geen klantenkaart. Ja die heb ik wel maar die wilde niet scannen. Oh nou dan scan ik die voor uw, kunt u een tweede rol pakken is die ene gratis. Nee-hee.

Je moet wat doen voor 89 cent, maar dan heb je ook wat, behalve een lange arm omdat je daarvoor al het niet te dragen megapak wc papier hebt gehaald. Wie verzint het nu om het handvat zo te maken dat het pak bij een lengte van onder de 1.75 meter over de grond sleept?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten