donderdag 20 augustus 2020

Het is me weer een weekje zeg

Er komt een boek over olifanten paadjes, helemaal leuk! Tja, waarom ook maar een halve meter omlopen?

Omsk, waarom denk ik nu aan Drs. P? In dit geval een dodenvlucht voor Navalny, in mijn ogen een dapper mens.

Steven Bannon, één van de voormalige vrienden van Trump, en Trump grossiert er in, heeft vermoedelijk geld gestolen uit het spaarpotje van We Build the Wall? Ik was die muur al helemaal vergeten.
Hoe zal het stemmen per post gaan verlopen?

Virus Waarheid, voorheen Virus Waanzin, ja wat is het nou? De waarheid ligt vast ergens in het midden...niet goed ingelezen, men kwam vandaag wel bijeen om te praten over de waanzinnige waarheid.
De compensatie voor die mensen die tot op het bot zijn getreiterd, vernederd, bestolen. Door-hen die het niet leuker kunnen maken-.
En aangezien één van de hoofdpersonen die daar erg boos om maakte zich dubbel boos kan maken, grijp ze Meneer Omtzigt, nipt verloren? En uw eigen vrouw krijgt bericht dat ze op de opponent heeft gestemd?

Het nieuws van de dag vond ik persoonlijk wel die 750 miljoen genetisch gemodificeerde muggen die men in de Florida Keys wil loslaten. Met moet ze nog kweken, en het mogen alleen mannetjes zijn.
Die moeten dan paren met de wilde vrouwelijke soortgenoten, die zetten dan zichzelf dodende eitjes af.
Ik vond de kreet Jurassic Park experiment wel spannend klinken. De gemodificeerde muggen zijn van hetzelfde soort maar net iets anders...
Volgens een landgenoot kan het eenvoudiger, valletjes zetten met een mensenluchtje. Dan vang je 95% weg zonder gif en wie weet wat voor eng ding uit dat lab komt. Stel dat die gemodificeerde muggen zich spontaan aanpassen en de helft in transitie schiet? Slippertje van een gen?
Of ze zorgen voor een nieuw virus?

Misschien die Bannon maar vragen het geld terug te geven en een hek om de Florida Keys heenzetten?
Kan Trump er leuk een golfresort neerzetten, mooi oord voor de Virus Ontkenners.
Of ben ik nu te cynisch?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten