dinsdag 16 augustus 2016

Rol(lenpatroon)prent

De cinema moet hip zijn, leuke dingen verzinnen. Maar waarom nu weer terugvallen in de oude rolverdeling?

We hebben Ladies Night.  Dan staat op het programma Bridget Jones' Baby.
Een heuse vrouwenfilm? Volgens Cinema Gouda wel. En daar maak je dan een leuk meidenonderonsje van met voor de film een gezellig drankje en hapje.
Nu vraag ik me af wat een gezellig drankje is? Maar het kan niet op, na afloop krijg je nog een leuke goodie bag.
Ladies Night, goodie bag, toe maar.

Maar ze willen niet flauw zijn, er is nu ook mannenavond. Die krijgen geen gezellig drankje, nee die krijgen een fles Grolsch en bitterballen. Daar is nu geen woord Engels van.
En zij mogen met de beugelfles in de hand en een bitterbal achter de kiezen gezellig met een 3-D bril op naar een remake van Ben Hur kijken.

Ik heb niks met Ben Hur, de oude versie duurde me al te lang, maar ik krijg de neiging om eens voor een leukere mannenfilm te reserveren, al was het maar om te kijken of ik dan geen fles Grolsch krijg?
Deze films zullen vast op een ander tijdstip voor iedereen te zien zijn, maar de scheiding der seksen, wat ouderwets!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten