dinsdag 30 augustus 2016

Storend

De techniek staat voor niets. Ook niet als het om raadselen gaat.

Men neme een smartphone, men koopt er een beschermhoes bij, waar je al ziet dat de verkoper er de telefoon lastig inkrijgt.
Maar dat gaat goed. Het hoesje heeft ook nog ruimte voor wat pasjes.
Dat gaat goed zolang je er geen pasjes inschuift.

Ik deed dat wel en het werd geduvel. Telefoon begon een eigen leven te krijgen.
Opende ik die dan schoot ie door naar het contactenlijstje of naar een app. Opende ik een spelletje werd het scherm soms groot, soms klein, beetje disco effect.

Of de vraag of ik alle apps wilde wissen? De tip van even de batterij er uit en er weer in, nou nee, zou ik een broodmes voor nodig hebben, krijg die anders nooit uit de hoes.

Ik zat ergens met meerdere Samsunggebruikers dus vroeg dan van wat is dit dan?
Pas een dag later drong het tot me door dat het wel eens door het pasje kon komen.
Geen idee of het door een fout model hoesje komt, dat de pas te dik is, of een feit dat het de OV chip is die een beetje begon te freewheelen?

Pas er uitgehaald, einde ellende. Het blijft tobben met de NS, ook al reis je er niet mee!

1 opmerking:

  1. Tja, er word afgeraden pasjes te dicht bij je telefoon te houden. Daar heeft de fabrikant van het hoesje vast niet van gehoord...

    BeantwoordenVerwijderen