dinsdag 24 oktober 2017

Word ik nou gek?

Nog half slapend luister ik naar de radio, hoor vaag iets over een bruiloft en Mediamarkt.
Het eerste wat ik dacht, nee dat heb ik niet goed gehoord.
Later bleek van wel. Mediamarkt gaat bruiloften verkopen.

Heus een koopje, voor slechts 9.499 euro heb je dan een jurk van mamma Marco, een maatpak van een mij onbekende ontwerper en het huwelijk wordt voltrokken door acteur Dirk Z. Ik moest even zoeken wie dat is, oh bekend van een serie die ik nooit zag en veel reclames. Heeft dus nog een bijbaan, trouwambtenaar.


Mediamarkt zorgt ook voor de ringen, de taart en live muziek. Is toch werkelijk een koopje?
Natuurlijk, daar komt de aap uit de mouw, geen locatie, geen eten en drinken. Dus hup, de bolderkar maar mee, taart er in, de zojuist aangekochte magnetron, tv en wasmachine achterin de trouwauto.

Mocht je nu hele dierbare vrienden hebben, die kunnen je dan een bij Mediamarkt gekochte mini-cruise aanbieden.

Het kan aan mij liggen, maar het klinkt me toch heus als een "ik zal me daar gek zijn!" bruiloft.
Vast al na een weekje uitverkocht. Ze zijn wel slim, bij Mediamarkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten