donderdag 14 juli 2011

Tv


Ik had het kunnen weten!  Geen onderbouwde wetenschap, maar ervaring.
Als klant van een milieuvriendelijke bank  en als slimme meid krijg ik zo eens per jaar van de bank een DVD.  Een film of een serie. Over de aarde en/of beesten.

Dat is leuk, en ik ben er zuinig op. De film van vorig jaar bewaarde ik voor een donkere decemberavond.  Als er verder alleen maar kerstfilms zijn.
Zodoende bleef de film Earth in het cellofaan. Daar zit ie trouwens nog in aangezien de tv meneren die eind december lieten zien.

Afgelopen voorjaar was er weer een leuk pakketje. Een natuurserie “Life”.
Om er zeker van te zijn dat ze me niet weer voor zijn stond de serie voor komende weken op mijn program.
Gisteren hoorde ik een vooraankondiging  op tv. Vanaf volgende week woensdag elke week een mooie afleveren van….u raadt het al! Zucht.

Ook al had ik het kunnen weten, toch enige verbazing omdat de serie niet eerder op Nederlandse tv was.    
Nou ja, kunnen ze ‘m volgend jaar zomer weer herhalen.  Zo gaat Sir David nog heel veel  jaren mee.

2 opmerkingen:

  1. Ik geniet spitje weer van je verhalen headbangend en wel.

    Groeten Lettie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spritje moet altijd zijn!
    Lettie

    BeantwoordenVerwijderen