donderdag 21 mei 2015

Wie overleeft

RTL 4 met weer een apart programma. Wie overleeft Nederland.
Survival in de woest natuur met een tentzeil, een spiritusbrander, een slaapmatje en een voedselpakket.
Oei, en dat na tips en een handleiding, in die woeste wilde natuur van Nederland.

Natuurlijk weer met Bekende Nederlanders. Mijn probleem is dat veel van die bekende mensen mij onbekend zijn.
Maar ik heb er met een glimlach naar gekeken. Henny Huisman en een kok als team, Joris Linssen en een stijl icoon Melissa? Duurde even tot ik doorhad dat zij de vrouw van voetbal Andy is.

Ik kan nu alleen maar zeggen, wat een wijf! En dat bedoel ik positief! Als je met iemand aanspoelt op een eiland, dan graag een handig type zoals zij. Zij was aan het einde trots dat al haar nagels nog heel waren. Maar ik weet vrij zeker als ze ze had gebroken ze er niet om had lopen janken.

Als vrouw kan ik absoluut niet tegen vrouwen die janken om een gebroken nagel of dagen doorzagen over dat een kapper net die ene lok niet goed heeft geknipt. Het groeit wel weer aan!

Ik weet niet of ik op eigen kennis Nederland zou overleven, als het echt zou moeten. Maar dit programma maakt ons ook niet veel wijzer.
Ik had er meer van verwacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten