woensdag 16 december 2015

De zware jongens

We zijn het vertrouwen in de politiek kwijt. Waren we dat al niet lange tijd?

Het is toch om je kapot te ergeren, stelletje omhooggevallen corpsballen. Ik krab jou rug, krab jij de mijne?
Oh, oh Den Haag, mooie apenrots!

Als ik hoor dat je boeven met boeven vangt heb ik er nu een andere gedachte bij.
Misdaad blijkt goed te lonen, doe mij ook een Teeven deal.
Wel graag het bonnetje op thermisch papier, dat neigt naar spoedig verval.

Een deemoedig "we hadden het niet mogen doen", is dan nog iets beter te verdragen dan gaan beweren dat je ineens, plotseling, je notities van lang geleden terug vond.

Wat zullen de luitjes van de oppositie een voorpret hebben gehad. Lekker rottig doen.
En als het niet onze regering zou zijn kan je er zelfs nog om lachen.
Maar eigenlijk zat ik al af te strepen welke boevenbende er op zal volgen.

Jongens en meisjes in Den Haag, stop eens met liegen. maak geen bonnetjes zoek, stop niet per abuis een brief in de versnipperaar en als je een onderzoek laat doen hoeveel jongeren met Turkse of Marokkaanse ouders de Jihad verheerlijken geef dan gewoon de eerlijke cijfers.
We hebben tenslotte genoeg aan één volksmenner.

Het is niet leuk te worden geregeerd door jokkebrokken die hard kunnen schreeuwen maar niet eens de zakkenrollers in de zorg aanpakken, nee, geef nog maar wat extra zakgeld aan een boef.
Gefeliciteerd hoor, wees er maar trots op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten