zaterdag 5 december 2015

Bijna 2016

Gaat hard hè? Nog 16 dagen en de dagen gaan weer lengen. Kom maar op met het nieuwe voorjaar!

Nu loop ik te hard van stapel. De marsepein zal deels op zijn, men heeft zich misselijk kunnen eten aan de chocoladeletters, de papier containers weer gevuld en hopelijk een berg leuke herinneringen 
aan pakjesavond die natuurlijk niet de container in moeten.

Ik heb het vermoeden dat men hier morgen  een sloot, al is het meer een gracht, gaat opleuken met kerstbomen. Dat maakt van die toch al leuke straat een nog leukere straat. Is meteen ook goed oefenmateriaal voor foto's.

Dan kan het geen dagen meer duren voor de heisa op de markt begint. Het plaatsen van de grote kerstboom. Het is tenslotte komende vrijdag al kaarsjesavond.
Dit jaar vooraf gegaan door een winterfair. Die zal ik denk zaterdag bezoeken, al is het me nog niet zo duidelijk of je nu wel of geen toegangskaarten moet hebben.

Beetje rondkijken is altijd leuk, en de grote kerstboom is ook leuk oefenmateriaal voor foto's.
Wie weet krijgen we ook weer die vreselijke lichtshow. Ik kan het niet mooi vinden, oude gebouwen met Disneykleurtjes.

Als dan kerst weer over is rap nog wat shoppen, vast nieuwe kaarten en platte versieringen die in een kaart passen.
En natuurlijk op tijd zijn voor een oudejaarslot.

Ik heb zin in het nieuwe jaar. Nieuwe doelstelling voor loopafstand, veel blogjes schrijven en heel veel foto's maken. Weinig nieuws onder de zon dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten