maandag 28 oktober 2019

Een beter milieu...

Ik ben altijd blij als er eens een alternatief opduikt.
En al helemaal als het voordeliger, milieuvriendelijker en van goede kwaliteit is.

Dus wat doe je dan? Dan loop je met het doosje van je oude printer cartridge naar diverse winkels om een nieuwe te halen.Nou ja, eigenlijk een oude, maar als nieuw.
Hoef je niet te bestellen bij een webwinkel, ook leuk voor de lokale middenstand.

Helaas, hoe naïef kan een mens zijn? Sta je dan met je secondlife doosje.
Verkopen we niet. Kennen we niet. Doen we niet aan. De enige die het wel verkocht is met pensioen.
Het enige adres waar ik dan nog hoop op had? Die winkel is in een zwart gat verdwenen.
Nou meid, dan bestel je het toch bij die goedkope inktwinkels?
Niet voor mijn type printer.

Oh, ik kocht eens een B-merk. Goed voor 500 prints. In werkelijkheid was die na 15 prints al opperdepop. Ik had het kunnen weten, je bestelt printerinkt en ze sturen een gratis balpen mee.
Joh, er bestaan nog meer alternatieven!
Maar ik las en huiver nog steeds.
Ook al wist ik het, er bestaat een printerinktmaffia!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten