maandag 15 oktober 2012

Een boerin verlossen...

Ja, dat hoorde ik Bert vorige week zeggen. Bert? Niet die van Ernie, maar Bert van boerin Henrieke.

Hij vindt het makkelijker een koe te verlossen dan op een vrouw af te stappen.
Dan maar goed dat ie veearts is en geen verkoper van damesschoenen.

Boerin Henrieke, als het nu toch over verlossen gaat, kan het programma haar verlossen?
Haar gulle glimlach is verdwenen, de kuiltjes zijn zelden meer zichtbaar.
Ik heb het met haar te doen. Ze sjokt en fiets rond met 2 mannen die net als zij geen enkel initiatief tonen.
"Hebbie in de avond zon. Ja. Waar staat ie dan? Daarzo."
Haar levensvreugde zinkt sneller dan de avondzon lijkt het.

Hoe anders met boer Willem. Hij stuurde dan de clown weg, maar het binnenstebuiten sokkenmoment is dan wel weer geinig.
Ik vind Willem een ontzettend aardige vent. Zo'n persoon zou ik graag als goeie vriend hebben.
Of als buurman.

De 3 gewone boeren, het lijkt me onderhand wel duidelijk voor wie ze willen gaan.
Maar gaat Swaen van Martin toch weg?  En Aad, oh die gaat denk wel voor Jeannet, de vage beelden met wie hij stond in die kas geven niets weg.

En het jonkie, tja hij wil pittig. Al denk ik dat hij met Fiona een juweeltje gaat verliezen?

Ik observeer en hoef niet te kiezen, dat maakt het zo makkelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten