zaterdag 8 augustus 2015

De tweede editie al!

Van wat?
Wel, de Goudse Bouwwedstrijd voor volwassenen.

Zijn die kaaskoppen dan zo'n bouwlustig volkje? Reken maar!
Er komen geen hamers aan te pas, geen steiger te zien. En al die bouwwerkjes zijn te zien in een relatief smal pand.
De grootste Legowinkel van Nederland.

Grote jongens vanaf 14, met wellicht ook een meisje of wat, kunnen hun bouwwerkjes daar tentoonstellen.

Lego, ik kijk er altijd verrukt naar. Maar als meisje was dat vroeger geen "gepast' speelgoed.
Jongens bouwen, meisje vlechten Barbie haren.

In die winkel, in de Goudse binnenstad kan ik helemaal hebberig worden.Er staat best wat makkelijk spul, wat me dan aan Playmobil doet denken. Maar ook duizenden losse blokjes, poppetjes en weet ik wat.

Achter in de winkel zit dan een speel gedeelte waar grote en kleine kinderen zich even mogen uitleven.
Ik beheers me wel. Maar wat is dat toch leuk spul.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten