maandag 3 augustus 2015

Wat de boer niet kent

Ik loop werkelijk hopeloos achter. Dat is altijd al zo geweest en zal wel altijd zo blijven.

Er is goed mee te leven hoor, alleen moet je soms durven vragen van "wat is dat?"

Al heel wat jaren geleden viel een hele afdeling stil op mijn vraag wat zijn Flippo's?
Nee, ik leef niet onder een steen, maar als niet chipconsument en geen kinderen in huis had ik werkelijk geen idee. De stilte was wel amusant.

Nieuwe artiesten? Ik heb geen flauw idee wie het zijn.

Zo zag ik een paar dagen geleden een foto van de aankoop van nieuwe setjes washi tape.
Ik had er werkelijk nog nooit van gehoord of het ergens gezien.
Tot ik gisteren bij Action liep, hele bakken vol.

Morgen ga ik voor het eerst iets met prei maken, ja,ja ik weet hoe een prei er uitziet, maar welk deel je gebruikt? Schande, ik zal het op internet moeten uitzoeken.
Al doende leert men.

Wat heb ik nog nooit geprobeerd? Heel veel koffiesoorten.
In de supers zie ik al ruim een jaar Starbucks staan, nog nooit gekocht.
Maar nu staat er een Starbucks kraampje bij het station, en ik ga toch eens kijken hoeveel soorten ze hebben. Volgens mij ga ik er enigszins nerveus weer van weg.

Voordeel van koffie is,  dat het naar ik hoop allemaal koffiebonen bevatten, thee is raadselachtiger.
Voor mij is thee een drankje wat je maakt van theebladeren, dus een glas met een boeket van die muntbladeren er in noem ik geen thee.

Ja, ik loop altijd achter de meute aan, meestal als hekkensluiter.
Een beetje als als observeer en leer en zeg soms maar eens ja meneer. Maar denk er natuurlijk wel het mijne van.

Zo hoef ik me nooit te vervelen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten