maandag 24 augustus 2015

Ik wil niet

Goedemiddag mevrouw, u treft het. met die openingszin ben ik gelijk alert.
Ik ga u een mooi aanbod doen. Oh jee. Eerst een quiz-vraagje, ja u hebt het juiste antwoord gegeven.
U maakt nu een grote kans op een reis naar Las Vegas voor 2 personen.
Ik wil niet naar Las Vegas.

Daar krijgt u dan 4 overnachtingen bij en 500 euro zakgeld.
Ik wil niet naar Las Vegas.
Dat is een hele belevenis, genieten van de gokstad.
Ik wil niet naar Las Vegas.

Verder maakt u dan elke week prijs op bedragen als ik u nu inschrijf dan doet u vanaf volgende week mee. wat is uw geboortedatum?
Ik wil niet worden ingeschreven.

U steunt er goede doelen zoals sport mee.
Ik wil geen sport.

Maar wie wil dat nu niet?
Ik niet, net zomin als ik naar Drievliet wil.

Gemiste kans zegt de vriendelijke doch redelijk vasthoudende dame.
Jammer dan, maar stel je voor dat ik een reis naar Las Vegas zou winnen?
Ik wil niet naar Las Vegas.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten