dinsdag 17 november 2015

Oh kom er eens..kijk nou toch

Schreef ik onlangs nog over de wonderbaarlijke benamingen op sauszakjes waar je dus van alles aan moet toevoegen, gelukkig, er is weer iets nieuws.

Ik blader door de folderwebsite en daar staat het dan. Appeltaartpakket.
Wat zit er in het genoemde pakket? Appels, 4 jonagolds, een zakje kaneel, een zakje rozijnen en een doos mix voor appeltaart.
Zelf toevoegen: eieren en boter.
Nu 2 euro voordeliger dan de zogenaamde echte prijs.

Ik voel een lachborrel omhoog komen. Wie verzint er nu toch zoiets? Een appeltaartpakket.
Zeker gezien het feit dat je voor 1,50 meer een complete bake off appeltaart hebt.
Dat scheelt me de eieren, de boter en menig risico zoals een mislukte taart.

Overigens ken ik de bake off appeltaart ook nog niet. Ik koop nooit appeltaart. Nuttig hooguit een punt in een horecagelegenheid.

Maar zou dit nog een uitvloeisel zijn van Heel Holland bakt?
Is het nu wachten op weer een seizoen Boer zoekt Vrouw en dat men daarna komt met een "maak uw eigen kaas"pakket?

Je weet het maar nooit.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten