zondag 19 juli 2015

Droomhuis gezocht

Nou ja, een droomhuis voor een paar nachtjes.
Een droomhuis met diverse badkamers, apart toilet, het liefst 2.  Natuurlijk moet er wifi zijn, een hond moet mee mogen, liefst ergens bij een mooi gebied, op steenworp afstand van een station en een camperplaats. En natuurlijk betaalbaar.

Grootse plannen? Valt reuze mee hoor! Ik ben dus op huizenjacht.
Wonderbaarlijk wat er langskomt. Chalets en kloosters, maar wij zijn van het lagere segment.
Woonboten (te krap) absoluut fantastische houten huisjes aan zee en glamping.

Glamping? Zou dat een samenvoeging zijn van glamoureus en camping?
Ik zie dan een safaritent in de duinen, met een hemels, of nee, waterig uitzicht.
Het is werkelijk wonderbaarlijk, de wereld der groepsaccommodaties.
En erg goed voor je topografie. Ik weet nu waar Erm ligt en Poppenwier. Wist niet van het bestaan af, maar daarin ben ik vast niet alleen.

Voorlopig is het 'zoekt en gij zult vinden' al zullen er wel wat concessies gedaan moeten worden.
Ik ben benieuwd wat ik nog allemaal tegenkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten