maandag 20 juli 2015

Muggenziften

Inmiddels vermaak ik me nu al een ruime week met Bed & Breakfast UK.
Al vind ik de titel niet geheel terecht daar er hotels meedoen.

Het is beduidend anders dan de Nederlandse reeks. Heel wat boosaardiger.
Ik weet het, klant is koning maar er zijn er die je ter plekke zou onttronen.

Nu weet ik dat ik zelf totaal ongeschikt zou zijn om zo'n ding te runnen.
Te vroeg op, telkens bedden opmaken en nooit eens een hoekje overslaan als je gaat stoffen.
Dan is commentaar geven een stuk leuker!

Vroeg of laat moet ik het toch eens uitproberen een simpele B&B. Graag zonder Engels ontbijt dus ik steek de plas maar niet over. Niets is zo eetlust remmend als het aanschouwen van bonen en worstjes in de vroege uurtjes.

Ergens overnachten hoeft ook niet per se luxe te zijn. Als je maar kan slapen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten