vrijdag 17 juli 2015

Zitten we er op te wachten?

Men denkt van wel. Men? Ja, de boeren en tuinders.
Zij krijgen vanaf 1 september een eigen zenden, Food and Farm TV Channel.

Nee, het gaat geen BZV-achtig iets worden. De boeren en tuinders willen ons laten zien hoe zij ook innoveren.
Gelukkig hebben ze, zover ik kan zien, geen kookhoekje.
Dat maakt het voor mij dan alvast aantrekkelijker.

Wat ik dan wel heel dapper, of wellicht dom vind, de inzet van een miljoen kijkers in de eerste maand.
Grappig want voorlopig zijn ze eerst alleen op internet te zien.

Nu vraag ik me toch af of een miljoen Nederlanders er naar gaan kijken.
De discussies over plofkippen en megastallen. Of het aantal pk's van een nieuwe tractor.

Laat ik het zo zeggen, ik ben wel ietwat nieuwsgierig. Ik hoop op cameramensen die angstig weghollen van een weiland jolige pinken. Of veel informatie over kippenrassen.
Eigenlijk zaken waar ik me nooit in heb verdiept maar ineens wel interessant ben gaan vinden.

Nog een week of 7 wachten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten