vrijdag 4 september 2015

Vogels, foto's en modellen

Het is herfst dus mogen we nu kijken hoe ze eerder dit jaar weer eens een stelletje BN-ers van zolder hebben gehaald.

Gisteren werd er een horde uit een helikopter gezet om ergens te overleven op een paradijselijk eiland.
Vanavond zaten er een aantal in een tentenkamp op Texel.

Dat is vanwege de nieuwe serie In de ban van de condor.
Gaat het over vogels, dan heb ik wel interesse.

Tooske en Eddy doen de presentatie en het jureren. Vier vogelaars doen mee en ja vier mij over het algemeen onbekende BN-ers. Het gaat om opdrachten.

Wat ik wel vreemd vond, het hoge "High Five" gehalte van het programma.
Er was natuurlijk gelijk een verliezers team.
Dat is altijd sneu. Die mogen niet naar Peru.

Maar het allersneust vond ik de opmerking van Tooske aan het eind.
De afval vraag was hoever vogels vogels van Texel naar Senegal moeten vliegen.
Als de één zegt 2.000 km dan is het wel een erg korte route, als de ander zegt 24.000 kilometer dan is dat wel de toeristisch route.

De 2.000 zat er dichterbij, allicht. Om haar dan te zeggen dat het voor haar makkelijker is omdat ze uit Europa komt?
Nou sorry hoor, maar dan moet je maar geen Amerikaan die dan een BN-er is mee laten doen.
Ik zou niet elke Nederlander die niet weet waar Senegal ligt op de koffie willen krijgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten