vrijdag 2 oktober 2015

Sorry, ik versta je niet

Goed, ik begrijp het niet. Zijn zij nu zo dom of ben ik zo slim?

Sinds een tijdje zie ik geregeld reclames in beeld die ik vind getuigen van een enorme stupiditeit.
Zo is er nu een leesbril voor je oren. En net als je denkt, gekker zal het niet worden?

Ja, wel dus.
Vandaag hoorde ik over de contactlens voor het gehoor. Je kan er mee douchen, je kan er mee zwemmen en is ie op? Laat je gewoon een nieuwe plaatsen. Ach wat, het ding kost maar 1700 euro.

Maar zonder dollen, wat is het voor kolder om een toestel om mee te horen een leesbril voor het gehoor te noemen?
Een bril stop je niet in je oren!

Een contactlens in je oor? Zotternij. Met een lens kijk je of kan een camera iets leuks mee, diep in je oor krijg je heus geen heldere kijk op de zaken.
Kap toch met die advertenties en reclames.
Noem het beetje bij de naam, voor mijn part gehoorondersteuning. Want lezen gaat je er nooit mee lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten