dinsdag 18 december 2012

Rauwer

Soms kan een mens blij zijn dat een jong iemand die je niet eens kent een lief liefje heeft.
Zo keek ik naar het vriendinnetje van Tom, de rauw etende jongen in de documentaire.

Ik zeg niet dat zijn moeder een monster is, maar enigszins verstoord in haar gedachtegang? Ja!
En die knul is uiteindelijk het slachtoffer.
Er zijn volksstammen die nooit een zuivelproduct eten, er zijn genoeg mensen die nooit vlees eten.
Daar zal het niet allemaal aan liggen. Maar als je dan door een arts gegeven tip van gewelde sesamzaadjes o.i.d. ook niet langer dan een tijdje volhoudt?

Waar ik eng van werd, die Amerikaanse goeroe.
Chronische pijn, dus je moet anderhalf uur met je blote voeten in het gras lopen. Allicht te proberen.
Zand werkt niet, dat kan ik jullie nu al vertellen.
Een enge goeroe die het knulletje laat weten dat ie later cool gaat zijn, een voorbeeldfunctie heeft.
Die met eet tip komt van rauwe boter en hertengewei. Goh, is dat ook eetbaar?

Zij haalt haar kennis van websites. Als je daar naar schadelijke producten gaat zoeken... dan ben je heel lang bezig!
Ik ben het met haar eens dat veel vlees vol zit met hormonen en melk ook vast wel.
Toch zal er wel een macro biologische boerderij zijn waar men dat spul voert aan koeien die dan schone melk geven?

Een mens is geen konijn. En je hond 3 dagen geen eten geven omdat ze een oorontsteking heeft, hoogst merkwaardig.
Je kind van school weghouden omdat de scholing niet past bij haar opvattingen.
Ze wonen in het verkeerde land.

Eigenlijk heb ik het enorm te doen met die jongen, en ergens ook met haar.
Je zult maar zo overtuigt zijn en niet naar rede willen luisteren.
Nog geen stukje vis mogen eten, kan je schizofreen van worden.
Eigenlijk vind ik haar een beetje schizofreen.
Om toestemming voor af en toe een stukje vis te vergelijken met heroïne of alcohol gaat me erg ver.

Eigenlijk heb ik het te doen met beiden.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten