maandag 21 oktober 2013

Nee maar, het zal eens wel makkelijk gaan!

Ik moet van een kast en een bed af. Nou, dan bel je toch de Kringloop?
Zinloos, die willen allemaal topkwaliteit en die ouwe meuk van mij dat geheel niet meer.

Dan bel je het grofvuil. Die komen dan aan met bepaalde afmetingen van 0,5m bij 0,5m bij 1,20
Kan je zeggen daar voldoet geen enkel bed aan.
Gelukkig heb ik een grote broer met een grote auto...ik heb gezien dat daar veel in past, maar bij het woord bed zag ik hem nee knikken.

Nou dan maar een boedelbak huren? Oplossing, maar zijn extra kentekenplaat zit vastgeschroefd in een recreatiegeval in een opslag. En zonder extra kentekenplaat mag je geen bak huren, tenzij je een superbak huurt.
En dat lijkt me ook overdreven.
Bij het zoeken naar oplossingen kom je wel van alles tegen. De meubeltaxi, green wheels bestelbusjes, gewone bestelbusjes van een verhuurbedrijf.

Op dit had ik niet gerekend, dus ik zal een kentekenplaat moeten regelen, weet waar je die legaal kan laten maken maar heb ik vast papieren nodig die ik dan weer niet heb..
Natuurlijk zit dat bedrijf aan de andere kant van de stad....
Dat gaat dus weer een fietsweekje worden, bah!

Morgen eerst het grof vuil bellen voor de spiraal. De kast past wel in de auto, matras vast ook wel.
Het hoofdeinde en voeteneind zeker. En als zij nee zeggen dan plan B.

Van A naar B...met andere woorden fiets je een aambei voor een boedelbak.
Optie 4, nee, dat is niet netjes ( af laten zinken in de vaart). Geen zorgen, ga ik niet doen.


3 opmerkingen:

  1. bel een oud-ijzer handelaar, die komt vast je bed ophalen als er metaal aan zit..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie van je. Eens zoeken of we die hier hebben. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je kunt er nog voor vangen ook :D
      http://www.kruitbosch-recycling.nl/oud-ijzer.php

      Verwijderen