zaterdag 29 september 2012

Hartendiefjes

Gisteren kreeg ik bij ik meen de tv gids weer één of andere wazige catalogus.
Gratis voor u, waarde 6,50.
Laat ik beginnen met dit, nooit van mijn leven zou ik 6,50 voor een catalogus in de categorie
onzinnige zaken betalen.
Temps L, de handige-ideeencatalogus voor huis en gezin. Drukker is de trema kwijtgeraakt.

Bij hartendiefjes, die ene Sylvie aan ons voor wil stellen denk je aan iets liefs.
Nu vind ik persoonlijk niets liefs aan een multifunctionele stoomkoker.
In afwachting van wel iets liefs maar eens gaan bladeren.
Om zo te leren dat ik toch wel veel handige dingen in huis mis. Neem nu de koelkastshaker voor de olie-enazijnsaus, als men dat op twee regels print is het even kijken wat enazijn is.
Wat ik ook niet heb, een broodzak waarin het brood kan ademen. En tjee, ook al geen handenvrij bokaalopener.
Het ene revolutionaire artikel na het andere, zoals de afdruipmat van de nieuwste generatie.
De afdruipmat 2.0?

Meest in het oog springende artikel is dan voor de voeten. Teenwanten!
Gebreide bandages voor de tenen.  Eigenlijk niet te bestellen zonder de comfortschoenen die u de hele dag gezelschap houden.
Kom er maar eens om, gezelschapsschoenen!

6,50 voor een catalogus vol drukfouten, onzinnige zaken  tegen een prijs die die hier en der ook nog eens belachelijk is.
Sorry Sylvie, maar het microvezeldoekje kennen we al, de zelfklevende etiketten zijn ook al een halve eeuw oud.
Een handenvrij bokaal opener is ook een overstatement. Je moet die nog altijd op de bokaal bevestigen.
Wellicht handig als je moeilijke handen hebt, maar om eerst die batterijen uit de verpakking halen en in de opener te bevestigen, de opener op de bokaal (lees pot) te zetten zijn al drie handelingen.


Tip van Sofie; klap onder de pot geven.
En Sylvie, zoek een andere drukker.

5 opmerkingen:

  1. Het kan perfect. Stop hen gewoon in deze bewaarzak en dan in de groentelade van de koelkast, waar het donker en koel is. Nu blijven ze 2 weken fris én knapperig. Met noppenfolie gevoerd polyamidedoek. Aansnoerkoord. Handwas. Afm. ong. 51 x 18 cm.

    WAT MAAKT DIT PRODUCT BIJZONDER?
    * Aansnoerkoord

    Aldus Temps L. online

    oja, het gaat hier om een Komkommerzak voor maar € 12.95
    Handig toch?



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een komkommerzak? Maar ik koop nooit komkommers. Wel courgettes maar die worden vrijwel snel tot soep gemaakt (heerlijk) en een deel gebruikt om te roerbakken.

    Ik vrees dat ik na de broodzak aan zakken ben afgehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En de "De-klok-rond-comfortschoenen voor pijnloze voeten... zelfs buiten!" dan? Is toch een must-have bij het steegjes-racen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat ik dat nu ook hebben zitten bedenken :-) En behalve comfort ze houden je 24 H per dag gezelschap. Ik wist niet van het bestaan, mijn gemis.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig hou ik niet van steegjesracen, dus duffel ik me maar in een ConfoPLAID en bedsokken voor een totaalprijsje van slechts 33,40 en leg de online Temp L. catalogus bij het digitale oud-papier. Bedankt voor weer een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen