donderdag 26 april 2012

Aanbiedingen?

Tegenwoordig struikelen de supermarktketens over de speciale acties.
Is dat nieuw? Nee, niet echt. Bonuskorting, spaarzegels, rare wezentjes, hamsteren , alles voor een euro.
Het bestaat al jaren.

Maar nu kwam de super in mijn wijk ook met iets. Dat noemen ze 4e donderdag van de maand korting.
Een aantal producten voor 49 cent per stuk.
Appelflappen, 49 cent per stuk, dat leek me wel wat.
Maar ik eindig dan weer met een rekenkundig akkefietje.

Het was me iets te vroeg op de dag om daar over in discussie te gaan.
Maar zeg nu zelf, wat is de logica in 49 cent per stuk maar bij aanschaf van 2 stuks is het een euro.
Afronding? Nee, doen we niet aan met pinnen en de andere 49 cent producten werden netjes met 49 cent aangeslagen.
Het gaat me niet om die 2 cent, ik vind het gewoon onlogisch.

Jammer dat het nog te vroeg was, ik had anders geen verpakking met 2 willen hebben maar 2 verpakkingen met 1.
Nergens in de folder staat dat ze per 2 zijn verpakt.

Misschien leuk om de klantenafdeling daar eens mee lastig te vallen?
Zo op de 4e vrijdag van de maand....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten