zondag 10 juli 2016

Om mij te pesten







Als je even niet oplet hebben ze ineens door half Gouda plaatjes op palen en bruggetjes geschroefd.
Ik mag graag wandelen en die bordjes kunnen heel erg behulpzaam zijn, alleen ontgaat me nu al de logica van dit paaltje.
Die nummers zijn dan overstappunten. Ja,ja.

Eerlijk gezegd vertrouw ik het niet zo. Dus ben ik maar eens online gaan zoeken.
Wat blijkt, deze route is er pas in 2017? Is dit dan om mij vast geestelijk voor te bereiden?
Ik lees wat verder, het blijkt dan een onderdeel te zijn van een route van 200 kilometer?
Tja, ik loop achterop mijn wandelschema, maar dit is nu ook weer overdreven.
Mijn wantrouwen groeit per kilometer en dat lijkt me niet geheel onterecht.


Daar sta je dan. Welke kant moet je dan op? Welk is de 61 en welk de 71?
Ik ben daar nog zeker een kilometer of  5 van de Gouwe verwijderd en geen idee hoever van de Wiericke.  En welke Wiericke? De enkele of de dubbele?

Wandelen dient ontspanning te zijn, maar hiervan zakt me de moed in de wandelschoenen.


1 opmerking:

  1. Tja, lastig...geeft wel weer aan dat ambtenaren niet echt nadenken, ik begrijp je verwarring..

    BeantwoordenVerwijderen