dinsdag 19 juli 2016

Spring pak?

Lang, redelijk lang geleden waren ze in de mode, de jumpsuits. Zo'n aan elkaar kledingstuk voor vrouwen, maar dan zonder er bij na te denken of het handig is voor toiletbezoek.
Dat is het natuurlijk niet, maar een trend is een trend, onhandige kleding en enkelzwikkende plateauzolen.

Ik moet er toch niet aan denken, je zult op vakantie zijn daar waar men hurktoiletten heeft, je moet jezelf uit zo'n jumpsuit wurmen en het op duistere wijze droog zien te houden, succes!

Net als ieder ongemak komt het vroeg of laat weer eens in de mode, zo ook het jumpsuit.
Deze ronde zonder mouwen en zonder schouderbandjes. Persoonlijk zit er niet om te springen.
Jump, en hopsakee dan is het bovenstuk afgezakt?

Maar vanmiddag was ik een beetje dom. Ik zag een leuke broek en dacht laat ik eens kijken van welk materiaal die is gemaakt. dat moet simpel zijn, gewoon even de band openen en dan is er wel en label. Nou , ik heb staan klooien! Loopt er een verkoopster mijn kant op. "Lukt het niet?"Nee, ik wil kijken wat voor materiaal het is. Ze haalt het geval van de hanger, oh, een broek met bovenkant denk ik.
Altijd vriendelijk als de jeugd je gaat uitleggen dat het geen broek is maar een jumpsuit. Ik heb bijpassende twinset ook gelijk teruggelegd.
"U wilt het topje en het vest niet?" nee jongedame, dat heet een twinset.
Een wattus? "Let maar op, komt over 5 jaar weer in de mode,inclusief de lange parel en de lange goudkleurige ketting."

Zucht, ik word oud!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten