zaterdag 28 maart 2015

De wonderbaarlijke vermenigvuldiging

Nee, geen vissen of broden. In dit geval linnen tasjes.

Nu mijn rode hoeden tijd voorbij is werd het hoog tijd eens even de opbergvakken in de gang leeg te halen.
Wufte verenwaaier, paarse en rode armbandjes of kettingen van hoogwaardig plastic, het kan allemaal weg. Uit alle vakken kwamen dan nog sjaaltjes. Heleboel tutten dingen, maar tot mijn verbazing ook linnen tasjes waarvan ik het bestaan niet eens meer wist.

Een zwarte van een winkel die al zeker een kwart eeuw of zo niet meer bestaat. Een gele van een uitzendbureau, speciale edities en iets van een wazige winkel.

Nu zijn linnen tasjes reuze handig. Passen opgevouwen in een jaszak of een tas.
Ik heb ze dan maar eens door een sopje gehaald. Nu hangen de Dag van de Muziek en IBM opleidingen nog te drogen.

Niet dat ik ooit naar die dag ben geweest of bij IBM een opleiding heb gevolgd.
Maakt niet uit, ze liggen binnenkort schoon en gevouwen in een vakje. En de rest van de vakjes, netje opgeruimd.
Een rafelig Rode Kruis tasje gevuld met spullen voor iemands verkleedkist, hopsakee, weg ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten