dinsdag 29 november 2016

Rejeletie soop

Het begon met Big Brother en het werd van kwaad naar erger. Oh Oh Cherso en Oh help mijn man is een klusser. De domheid en leedvermaak.
Ik ben schuldig, ik kijk soms naar ik vermoed redelijk strak geplande programma's.

Nee, geen enorm leedvermaak, ik kijk graag naar Expeditie Robinson. Het boeit me hoe snel het laagje beschaving afbrokkelt en men aan de slag gaat met complotten.
Het is natuurlijk alleen leuk om te volgen als je favorieten hebt.

Ik was verrast toen ik zag dat Bertie (eerder uit Boer zoekt Vrouw) zich ontpopte tot een heel ander mens. Hoe ze al een tijd op een eiland zit met een eerder redelijk onaangenaam manspersoon die nu wel inziet van hee!

Van mij mogen alle Botox lippen en mode vlogsters het eerst afvallen.
Gelukkig is het nu wel duidelijk, de fietser die zegt altijd eerlijk te zijn en over wie net een boek uit is, mag van mij heel erg rap afvallen.
Dat het kleurboek Kraantje Pappie weg wilde, oehhh stoer!

Het knulletje Roelvink kreeg bijna mijn sympathie, maar vertrouw nooit iemand op zijn mooie blauwe ogen, want dat heeft ie.
Nu één van mijn favorieten, de uiterst sympathieke Koos is afgevallen zet ik mijn hoop in dat Bertie mag winnen.

Toch zou ik het leuker vinden als het eens allemaal niet bekende Nederlanders zouden zij.
Of dat ze zo'n eiland vol zetten met politici. Hoe Buma een palmendakje vlecht, Rutte een boom in klimt, Wilders een Filipijnse lekkernij weg kauwt , Klaver gaat vissen en Thieme erg veganistisch gaat zijn.
Volgens mij DE manier om coalities te sluiten. Tenslotte is de mensheid één grote apenrots.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten