maandag 25 oktober 2021

Huisarcheologie

In gedachten hoor ik jullie roepen, oh, dat herken ik!

Morgen krijg ik werkvolk over de vloer en de meterkast moest leeg. Nu is het leegmaken stap 1.
Na een paar blikken richting de spullen weet ik al dat stap 2 onmogelijk gaat zijn.
Dat is alles er weer inkrijgen.

Je zou toch denken, wat er uit komt kan er ook weer in? Misschien als ik eerst ene plattegrond had gemaakt...
Mijn ervaring is anders.
Geeft niet, er moeten spullen elders.
Een kast waar je soms wat in gooit -en snel de deur dicht- is na een jaar of 10 een opgraving waard.

Wonderbaarlijke artefacten, geen idee wat het zijn. Een aantal nuttige zaken waarvan ik nu denk"aha zijn die daar gebleven." Zoals een lamp die ik onlangs nodig had. Een nog geheel verpakte flacon dagcrème, een spons, wasknijpers.
Geen idee waarom ik vrijwel overal wasknijpers tegenkom!
Potten handcrème, flessen shampoo. De handzeep heeft ook staan klonen.

Helaas, wat ik niet vond is het kwijtmaakkabouterdepot. Die zijn er weer vandoor met van alles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten