vrijdag 21 januari 2022

Beschermde bever beschadigt bomen

Zo hee, dat bekt lekker! Die stoute bevers toch. Wie had dat van ze gedacht?
We hadden geen bevers meer? Dan importeren we ze. Leuk toen er overal bevers opdoken.
Maar die dammen die ze maken, dan verzakt er een stukkie weg, snertbevers!
Dan beginnen ze aan eeuwenoude bomen te knagen, zo heurt het niet.

Wat ook de gemoederen bezig blijft houden, de wolf. Dat gemene moordende monster.
Ik vraag me af wie nu de echte monsters zijn. Lopen die niet bij talentenshows rond?

Wederom hebben drukke dagen en lockdown een voordeel. Je hoofd wordt overspoeld met weetjes.
Speelt u weleens Wordfeud?  Ik las er afgelopen week als advertentie onderaan over de lekkerste koffie voor onderweg. Van de barista's van Shell. Barista's? Kom op zeg.

Je koopt een elektronisch apparaat, en ik denk laat ik eens de handleiding lezen.
Handige tips! Dompel de stekker niet in water. Laat het apparaat niet onbeheerd bij kleine kinderen achter.
Voor je het weet ben je de kleine kwijt, opgevroten door de stofzuiger.

Na de wetenschap dat ik verwarmde handschoenen kan kopen, voor het hele lichaam, spat mijn brein uit elkaar.
Dat kan al die kennis niet aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten