dinsdag 12 maart 2013

Sesamstraat, tra,la,la

Bert staat na te denken wat hij eens zal aantrekken voor een bezoekje aan zijn duivenvereniging.

Een straat verderop denkt een andere bekende omroepmeneer wat hij eens zal meenemen voor de duivenvereniging.
Dat werd geen bakje maïs, maar een zak met duiten.
Het kost niet weinig een geregistreerde naam te kopen.

Zo gaat de Nederlandse Postduiven Organisatie nu de Nederlandse Publieke Omroep heten.
Eerlijk? Ik vind het een totaal zinloze exercitie zeker in tijd van bezuinigen.

Kan iemand mij uitleggen waarom dit grapje van 3 ton nodig is?
Eerst een ton om de naam te kopen, dan 2 ton om ons uit te leggen dat we niet meer naar Nederland 1,2 of 3 kijken maar naar NPO 1,2 of 3.
Ja, dat weten we waar we moeten zoeken bij uitzending gemist. Pardon?

Ik weet niet wat er in meneer Hagoort is gevaren, dat ie juist in deze tijd 3 ton van onze belastingcenten uit wil geven aan een nieuw logo.
Totaal overbodig! Sterker nog, het zou verboden moeten worden!

En de duiven? Ze liggen er niet wakker van.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten