maandag 25 maart 2013

Klik..kuch

Vanwege de idioot hoge tabaksprijzen koop ik steeds minder sigaretten.
Nog wel shag, ook duur, maar daar gaat het nu even niet om.

Vanmiddag bij het benzinestation, kocht ik sigaretten, de kleinste verpakking van "mijn"merk.
Maak het pakje open en dacht huh? Een witte filter met een computerachtig tekentje er op?
Een aan- en uitknopje zeg maar.

Ik steek een sigaret op en denk "getsie"! Ik heb een menthol iets? Click on sigaretten, ik had er nog nooit van gehoord.
In de sigaret zit een kleine capsule, als je dan de filter door je vingers rolt click je die on en krijgt je sigaret een muntsmaak. Dat noem ik nog eens een onaangename verrassing!

Zij zullen het wel vernieuwend en verfrissend noemen...maar als ik munt wil neem ik wel een kauwgommetje.
Of liever een tictacje.
Eigenlijk houd ik niet eens van munt. De geur wel, de smaak niet. Een blaadje munt in een gerecht is wel lekker, de trend van muntthee gaat lustig aan mij voorbij. Doet mij iets teveel denken aan gesmolten kauwgom.

De click on sigaret heeft iets weg van een ouderwets after eight chocolaatje.
Je pakt het en denkt chocolade, maar na een hapje, hotsee, pepermuntsmaak.


Bah!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten