zaterdag 2 april 2016

Droevig

Ik liep vanmiddag door een sterfhuis, nou ja, niet een echte, maar de lokale vestiging van V&D.
Bleek open te zijn, toch maar even naar binnen gelopen, eerst kijken of er geen kudde volk liep.
Nee, meer bewakers dan klanten.

Voelde me gelijk een koolmees, die na de gieren en kraaien nu een laatste stukje vlees los peuterde.
Een hele rare aankoop gedaan, maar het was toch al een rare dag.
Ik kocht iets waar ik 2 x niks mee heb, een kleurboek voor volwassenen. Of eigenlijk meer een kleurblok voor volwassenen.
Het thema? Kerstkaarten.

Ik heb niets met kerst en helemaal niets met kleuren, maar wie weet, als ik eens een week helemaal kan ontspannen, heb ik met kerst al een stapeltje kaarten liggen.

Zoals ik al schreef, het was een rare dag. Die begon met een gans midden op straat.
Waarom zit een gans midden op straat midden in een woonwijk, niet met honderden ganzenvriendjes in het groen?
Dan krijg ik al gedachten van oh jee, moet ik straks die gans overmeesteren, dierenambulance bellen, wachten tot die er zijn. Maar de gans leek niets te mankeren. Ik weet nu welk nummer het eerste in een nieuwe mobiel komt, de dierenambulance.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten