maandag 25 april 2016

Het eenzame washandje

Ik ben het type dat bij elke handdoek eenzelfde washandje wil hebben.
Inmiddels  weet ik dat er mensen zijn die gruwen van washandjes, maar ik wil niet zonder.
Al was het maar om de shampoo uit je ogen te wissen.

Waar ik dan heel slecht tegen kan is als ik washandjes en handdoeken was ik altijd een washandje mis wat later op de gekste plaatsen opduikt.
Het grootste raadsel blijft, waarom steeds datzelfde washandje? Nooit een ander, altijd dat ene lichtblauwe geval.

Ik sta dan bijna op z'n kop in de wasmachine trommel die dan heus leeg is.
En dan, bij een volgende was verschijnt het weer, letterlijk "out of the blue".

Zoekgeraakte sokken is een natuurwet, maar was handjes? Er bestaat toch geen nomadisch textiel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten