zondag 4 maart 2012

O wee wee wee


Alle verandering is geen verbetering.
Nieuw, sneller, moderner, nou ik heb het deze week ondervonden!

De vernieuwde website van Beleefdelente, het is even wennen en ik lees moppers.
Tja het is hipper, mooie vormgeving alleen die chat? De tijd zal het leren.

Maar wat als tijd geld is? En de website waar je via via werkt is ook vernieuwd?
Eerst kon ik niet inloggen, toen dat wel lukte wachtte er een bericht wat ik niet kon openen.
Toen dat kon bleek er iets niet op de rekening zijn bijgeschreven. Ga ik mailen via het contact formulier, komen alle mails retour, ga ik bellen, druk, druk, druk.
Kan gebeuren.

Maar het zou niet moeten gebeuren, want als ik klandizie nodig heb moet de toegang tot mijn toko er wel zijn.
En dan moeten de winkelaars niet ineens een ingang met een virtuele chagrijn treffen.
Dat blijkt nu het geval te zijn. En weer berichten die ik niet kan openen.

Eens zoeken in de la, ah, gevonden, de bokkenpruik.  Dan maar wat computeren, een druk op een toets en ineens andere beeldscherm indeling? Alle tips gevolgd en uiteindelijk kon ik niets meer.
Grotere bokkenpruik op gezet!

WWW een pijnlijke week!

1 opmerking:

  1. Hij staat je wel beeldig die bokkenpruik :-)

    Maar ik herken denk ik wel wat je bedoelt. De afgelopen maand lag ING er regelmatig uit. Zodat ik niet kon zien of klanten hadden betaald.
    En wanneer iemand die 5 Euro moet betalen me bezweert dat ze écht heeft betaald wil ik dat dan wel aannemen en verzenden.

    Maar juist bij de betere klanten (die tientjes moesten overmaken) durfde ik dat weer *niet*.
    Omdat als het niet waar was ik lelijk het schip zou ingaan.

    Heb lelijk zitten vloeken...
    Maar een bokkenpruik is een beter idee.

    BeantwoordenVerwijderen