zaterdag 7 september 2013

Wat mis ik toch een hoop

Mis ik echt veel? Of ik moet de advertentie blokkade opheffen.
Nee, niet van plan, maar het is best lollig eens een avond alle advertenties op Facebook te zien.

Het is toch heerlijk dat een voetenkliniek je van alle voetklachten af kan helpen, zodat je gelijk de nieuwe hippe laarsjes van Zalando kan bestellen.
Wonderbaarlijke afvaldingen, en blijkbaar wogen alle BN-ers eerst 70 kilo en plotsklaps allemaal 55 kilo.
Maar misschien hebben zij die super buikvetoplosser gebruikt.

Een dag met reclame en er gaat weer een wereld voor me open. Een buikvetsmelter.
Klinkt griezelig, toch is er een troost, wil het maar niet smelten, kan je rap een XXL jurk bestellen bij Bon Prix.

Het is bijzonder wat er zoal langskomt, en wat een consuminderaar allemaal mis kan lopen.
Hoe wel, wat niet weet...

Helaas komt mijn inspiratie niet meer uit reclamefolders.
Gelukkig zal het nieuwe tv seizoen wel weer een ergernisje of een complete verbazing opleveren.
Morgen, dan gaat het feest van Boer zoekt Vrouw weer beginnen. Die gaan nu internationaal.
Daar kan ik me behoorlijk op verheugen.
Kom maar op met Bertus in Berner Oberland, of Cees uit de Cevennen, al betwijfel ik dat het daar goed boeren is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten