zaterdag 23 november 2013

Niet te geloven!

Ik zweer het, ze doen het er om! Het is werkelijk abject!

Tijdens fase 1 van het witten ener plafond vernam ik dat daar een apparaat voor bestaat.
Parbleu, daar had ik nog nooit van gehoord.

Twee weken pure slavenarbeid  en een appelflauwte verder, dat laatste toen ik een emmer muurverf had laten schudden, mooie service, ik bij de kassa kreeg te horen dat is dan 82 euro.
Pardon? Ja 82 euro. We hebben het nu over mat witte muurverf. Geen 18 karaats goud er in verwerkt.

Ik kom vanavond thuis, open een email en wat zie ik in de aanbieding?
Jawelllll, het apparaat waarmee je zonder al te veel moeite plafonds en muren kan witten.
Voor minder dan de prijs voor 4,9 liter superverf.

Ik staar naar het plaatje en vind het bijna het toppunt van hatelijkheid, heb je net na bloed zweet en tranen de rollers in de wilgen gehangen komen ze daar nu mee aan. Het is bijna om van te gaan janken.
Ik zeg wel bijna, want ergens schuilt er ook wel humor in.




1 opmerking: