woensdag 1 december 2010

Mannen. . . .

Mannen…het blijven kinderen is een veel gehoorde verzuchting.
Lijkt me eigenlijk wel een handige biologische bepaling.
Ik acht mijzelf een manvriendelijke vrouw.  Maar wat als mannen niet een bepaald “ah gossie gehalte”zouden hebben, zullen we ze dan nog liefhebben?  Ik weet het niet.

Nee, ik heb niet een snotterende grieppatiënt in huis. Maar dat mannen die ziek zijn zich verlagen tot kleutergehalte, hebben ze een pijntje…klopt.
Oh Sofie, ga je lelijk doen over mannen? Ja en nee.

Ja, als het gaat om een nieuwe glossy.
Ik ken wel mannen die zelfs als ze 40 worden nog steeds een abonnement op dat Vrolijk Weekblad  hebben. Vooral volwassen mannen met een hoge opleiding kunnen maar geen afscheid nemen van Donald Duck.
En kijk nou uit! Iemand heeft dat uitermate slim opgepakt. Nu is er een Donald glossy.

Een eend over auto’s..vast geen lelijke eend. Een eend over Guus (Hiddink) Geluk.

Een glossy gebaseerd op een irritant opgeblazen eend.  Nu staat er in een gemiddeld mannenblad ook een centerfold. Is dat Katrien? Met hoge sexy hakken om haar eendenvoeten? Haar eendenpootjes in netkousen? 
Krijgt Lampje een rubriek met knutseltips? Zijn de neefjes ineens een opvoed rubriek? En Gijs Gans ook een column schrijven?

Je zult maar een man treffen, in zijn hal een letterbak smurfen en op zijn salontafel dan De Donald. 
Beetje triest vind ik het wel! Maar ach, een kinderhand is snel gevuld.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten