woensdag 25 januari 2012

Service van de bank

Serviceverlening. Er zijn bedrijven met een uitmuntend team service mensen,
er zijn er die laten je wachten tot je een ons weegt.

Momenteel ben ik op zoek naar een e-mailadres van Gamma, dat is een speld in een hooiberg.
Na heel wat klikken (nee, geen kliklaminaat) was het eindstation “heeft u vragen, bel de dichtstbijzijnde Gammavestiging."
Nou nee, ik heb geen vraag, ik heb een plaagstootje wat ik bij hun pr team kwijt wil.
Zoekt en gij zult vinden? Ik hoop het.

Een erg goed voorbeeld van prima service trof ik ooit bij een textielsuper.
Daar zat een service mevrouw die niet stilzat. Die is voor mij stad en land af gaan bellen
voor een artikel van 1,75. En geregeld dat er twee stuks naar mijn woonplaats werden gestuurd.
Toegegeven, ik had er wel een aandoenlijk verhaal van gemaakt.
Vanmiddag trof ik wel een aparte vorm van service. Een huishoudelijke tip bij de ABN-Amro.
Ik ging er heen om mijn rekening op te heffen.  De jongedame die mij daar hielp deed even klikker de klik en klaar was ze.
Einde van de dag zou het op mijn andere rekening staan.
Mijn commentaar was “goh, een kind kan de was doen”. Oeps, gevoelig puntje!

De jonge dame was dus pas zelfstandig gaan wonen en de was doen vond ze een ramp.
Goed de labels lezen en geen rood iets bij de witte was stoppen. Ze leek me ook oud genoeg  om haar in te wijden in het geheim der sokkensnaaiers, mooie sokken altijd in een wasnetje doen!
Ik kreeg een brede grijns “u klinkt als mijn moeder” Au! Dan voel ik me ineens oud! Maar gezien haar jeugdige leeftijd had het gekund.
“Mijn oma gaf ook een goeie tip, tegen kalk in de wc pot, gewoon de goedkoopste cola in de pot gooien.”
Hee, die kende ik nog niet!

Wie kon dat bevroeden, een huishoudelijke tip bij de ABN-Amro.

2 opmerkingen: