woensdag 1 januari 2014

December 2013




Na alle schranspartijen die er in december bij schijnen te horen hoop ik dat dit illustere duo nog steeds over het heempad loopt te sjezen.
Want oei, ze staan op menig menukaart.
Ik moest erg aan hen wennen, maar ze zijn grappig om naar te kijken.

December aan het heempad, het was weer een bliksembezoekje. Ik zal er in dit nieuwe jaar zeker geregeld naartoe wandelen.  En het ook vast nog eens noemen.
Maar het is niet langer een fotoproject. Ik heb jullie de meeste hoekjes wel laten zien.

Als ik er weer kom hoop ik dat een paar dingen wel zijn verdwenen. Ze waren onderdeel van een kunstproject. In opgeblazen toestand en het riet er nog omheen was het "wel geinig".
Maar zonder riet en andere waterplanten, half leeggelopen, is het een sneue vertoning geworden.



Het was leuk om jullie dit kleine stukje van mijn stadje te laten zien.
Er is echter nog veel meer te zien. Dat komen jullie dan binnenkort ook wel tegen.
Voor nu wens ik een ieder al het goeds voor 2014.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten