zaterdag 5 april 2014

Smakeloos

Waarschuwing vooraf, ik ben een soms erg conservatief persoon.

Ik kreeg zojuist aan pagina binnen (via een site) met de mededeling dat ik gratis lid kan worden.
Niks nieuws onder de zon, deze  #1 Europese Site voor discrete affaires.
Er bestaat tenslotte al een Second Love.

Het woord love in zo'n site klinkt al even liefdeloos als het woord love in loverboy.
Natuurlijk klinkt een site voor discrete affaires veel fraaier.

Affaires, hebben altijd bestaan en zullen altijd bestaan en ik denk dan doe maar.
Tot je geregeld iemand in tranen meemaakt. Ik ben dan een harde! Jij verdrietig omdat hij zijn vrouw uiteindelijk niet verlaat?
Blijf dan ook niet zelf in je eigen relatie hangen. Die is tenslotte zo rot.

Makkelijk gezegd als het jezelf niet overkomt, of wacht maar tot.... dat is dan het antwoord.
Natuurlijk, zeg nooit, nooit. Je kunt iemand tegenkomen, een klik en wellicht een heftige verliefdheid.

Maar waarom zulke sites, om iemand die helemaal niemand is tegengekomen te verzoeken dat vooral bewust te gaan doen.
Klinkt als een blind date met een slippertje?

De klik is nu slechts een muisklik geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten