zaterdag 19 juli 2014

Infotainment

Van sommige tv programma's weet ik niet van te voren wat er van te denken.
Nu kon ik gisteren de eerste aflevering niet zien, dat dan vandaag even gedaan.
Het programma, Baardmannetjes, vind ik wel onder de categorie infotainment vallen.

Vermakelijk en informatief. Dat eerste komt vooral door het leuke duo Nico de Haan en Hans Dorrestijn.
Ik had ze niet bij elkaar kunnen bedenken. Hoewel, ze zijn beiden dol op vogels, elk op een eigen manier.

Deze aflevering ging over De Wieden, een gebied wat ik alleen van "horen zeggen" ken.
Lijkt me zeker de moeite waard, al weet ik niet of ik verrukt zou gaan wiebelen op het trilveen.
Ze mochten, en het "opperhoofd", de boswachter, deed vrolijk mee.

Eigenlijk wel jammer dat ze zulke programma's in vakantietijd uitzenden. Ik denk namelijk dat veel mensen dit soort programma's kunnen waarderen.
Het heeft iets vrolijks, het gaat over vogels. En zeg nu zelf, van vogels kijken kan je alleen maar blij worden.

Of je doet als Hans, herken je een familie kleine bruine vogeltjes niet, gewoon uit je vogelgids scheuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten