woensdag 23 juli 2014

Pest.nl

Ja heus ik heb de pest in. Ik bestelde iets bij een grote online winkel. Die bleek het pas later mee te geven aan Post.nl en ik kreeg daar bericht over.
Tot zo ver geen vuiltje aan de lucht, ik kon het pakket via track en trace volgen.

Het pakket zou op maandag worden bezorgd, ergens tussen 8:30 en 21:30. Geen pakket.
Track en trace liet me weten dat het dinsdag tussen 12:00-14:00 uur zou komen.
Het zat me niet lekker dus keek ik om 13:30 nog eens en vejjoest, het pakket komt woensdag tussen 12:00 en 14:00 uur.

Ik keek vanmorgen voor 12:00 uur maar weer eens even, voor de zekerheid. Geplande bezorgtijd: onbekend.
Jawel hoor, eindelijk hoef ik niet langer lijfelijk aanwezig te zijn om iets zoek te maken.
Alleen een sticker met mijn adres is al voldoende.

Hoewel, een tijdje geleden was een instantie mijn adres kwijt, dus ze konden het niet eens op een sticker zetten.
Eigenlijk verwachtte ik dus twee pakketten, en ik hoopte, tegen beter weten in, dat ze tegelijk zouden arriveren.

Nou ja, als het gewenste artikel vandaag toch niet komt, dan maar even brood halen.
Ik loop met mijn boodschappentas net in de volgende straat, zie ik daar een auto van Post.nl stoppen.
Tja, het is tussen 12:00 en 14:00 dus wie weet? En ik besloot tot actie over te gaan.

Gewoon in hinderlaag wachten tot ie weer het gebouw uitkomt.
Zo gezegd, zo gedaan. Hij loopt weer naar buiten naar zijn auto. "Meneer, u heeft zeker ook een pakket voor dat en dat adres?" Inderdaad. Ik begon al blij te kijken en te bedenken weer rap naar huis te lopen om het daar aan te pakken.
Maar voor ik het weet krijg ik een doos in mijn handen gedrukt. Gelukkig niet het artikel van 9 kilo.
Ik sta nog van "maar daar kan ik zo niet mee lopen!" Tuurlijk wel, meneer stapt in en rijdt weg.

Het was geen loeizwaar pakket, maar z'on doos draagt onhandig dus eerst maar weer naar huis.
Was geen handige actie dus, in hinderlaag wachten. Je eindigt met zere armen.

Inmiddels heb ik het bestelde artikel nog steeds niet in huis, die pestkoppen van Post.nl!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten